Teh Gladiators - Comic
World Of Warcraft Arena Inspired Comic, from the award winning team.
Next update on WEDNESDAY, June 26th.
RSS Feed
See page One
-
Teh Gladiators Webcomic: The Mace That Got Away
See page Two
-
Email this comic to a friend:
Verification Code: Captcha image
  Cancel

The Mace That Got Away


Hey there, TehGlads peeps. Good to have you here once again on this Friday.

Got some news.

I just became a proud father of a second baby girl! Yep, I'm a father of two now if you can believe that.

In other, WoW-related news, I was at 1830 in 3v3 this week, already picturing myself gripping that Season 3 mace in my green hands and we get pwn3d two times by guys who actually read my comic :)

Lulz!

Good fights though, really enjoyed them. I guess I should have an easier time trying to get the mace in Season 4. I played with a Paladin and a BM Hunter. Weird combo of sorts, but we totally pwn3d the Druid/Warr/Rogue setups.

On the other hand, we got man-handled in the face pretty hard (three times in a row) by a Disc Priest/Boomkin/BM Hunter setup. They drained us before we could do any serious damage. The Dr00d would simply focus on CC-ing me, and then once my team was OOM, they'd just nuke me down while my Pala watched.

And, I see you all next Friday! Be good!

yours, 2lions



  MORE COMICS ON THE WEB




.: COMMENTS :.
42

Enova

THE Only way to kill a resto druid, lol


Balf

lol druid pwned everyone wins :D
Good job roger FTW
Wow how do you find the time between making the comic, having a kick ass arena team and a father. Gratz on the new baby :D


Funkthepunk

Dwarfs got their own way of killing people.


Gorthol

Nice one, But GAH! Another week untill next arrives :(


Dtyler69

That's what i call a ranged attack crushing blow...wonder what happened to the drood the murlocs were dragging and i wonder if this one will have the same fate


Razor

Haha he said Uden Lo a moment before he got crushed! If memory serves Uden means Help right?


Thundersnow

You're correct! :)


kola

very amusing, maybe now the dorf gets his boots back lol


Dagros

Love it, it really cracked me up when he said "Uden lo" how many times haven't I heard/seen that remark when I attack Southshore. "Goibon uden lo". And ofcourse, nice to see that resto druids CAN die. 1vs1 they are almost immortal. Gotta use this tactic some day. :)


Likira

Wish you could do that in real BEM arena aswell ;p


veleo

Haha :D Amazing, congratulations with your newborn :)Damn shame with your arena team ;(

Comic is gold anyhow :D


PaLa

Wow, it was really funny. I laughed all the story :) Keep on boys, I want to know, how the story continues :)


Mandible

Grats on the girl :)

Also that has got to be the lowest dps on a gun/bullets ever since it repels off almost anything (except rogue heads).

Love that "Uden lo" as well :p


eremere

love the look on the bears face as he says uden lo
cracks me up


Doomwalker

O h M y G o d


Doomwalker

Grats on your girl!


Purpur

How to kill a druid in the arena ... Actually, this comic strip is reality ...
Whatever, greetings from Germany ;)


gannim

lucky pwnage as usual!

GRATZ ON YOUR NEW DAUGHTER!


Cocidius

lil late today , but awesome comic.

love the "uden lo" :D
and yeah that must be the only way to kill a restodruid ^^

gz on your baby girl!


Summon

Glad to hear you got another beauty and Gratz!
R you a druid? what's ur character name?:D next time I see you I will pass you, hehe!
Have a good weekend!


Freelancer

ROFL m8...nice 2 see druids bite the dust for a change lol....now go make me a Enh Shammy will ya? :P


Semi

My first post, I wanted to say thanks for the great comic. I look forward to the new installment each week. The druid getting flattened this week made me laugh out loud :)
Cheers!


Seditiar

Lol, Druid in bearform > Big rock.


Hakeshu

gj on teh comix... epic...


and gz on your litle girl, thats another epic on your life . Btw, witch class she is?? lol


Tagjack

Gz with your daughter, comic was great like allways!


Thundersnow

Thanks, guys! If I'd have to pick a class for my second kid, I'd say she's a BE Rogue :) Agile as hell.


ps!h0FAST

Great job man iam really enjoying your comics :D
gratz on little girl ;)


Retrospective

Lolled so hard on that bullet bouncing from the druid's head and that uden lo. Yet another epic chapter, keep up the imba work!
Also grats for becominng a father for the 2nd time!


Mandible

Wtb Dragons hanging over Alterac Valley :) (just had an incident with a resto on my feral earlier today, and I'm sucky enough as it is in pvp :p).

Btw. I think I get why that gun is so weak - its a grey trash gun, so its obviously not bop :D (so heard upgrades ftw, and shouldn't our own little top orc get a bigger sword so he can proc 100 str).


Watomato

Man, great job with the update!! (^ ^)v

And yeah, you've heard it many times now but still I'm gonna say it! Grats on another wonderful baby girl!

Keep it up and have a great week!! (^ ^)v


Limrasson

The only problem is, in fact: Night Elves are immortal...that means no night elf will get bald or get old.


Thundersnow

This one, um, had a human mother!


Lacy

Funny as hell :)) but i dont get it... that dwarf and NE are member of the alliance shouldnt they both know [common] ?:))


Fellina

Awesome comic! ^.^

Also big gratz with your new born child :)


Doomwalker

Awww Replies can only be seen after reseting the page,wich takes you back to the top:(
PS.:Did any one else notice the ever-increasing number of comments?That's just great!:)


Asteroth

Hej powneru, pa čestitke na prinovi i od mene! Zato te ništa nema online ha? ;) Strip ti je genijalan ko i svaki prije njega. Napokon da i druid padne u areni, haha.

For others; I apologize for my orcish ;)


Auro

I've shot many many MANY rounds at feral druids but I've never seen any glance of one's forehead... Vallant should look for a better gun me thinks.


Baldrick

Let the friday morning spam begin...


wouster

can't wait :)


Sollus

Great comic!!!
But... how come we haven't seen a single gnome yet? :P


Hadriel

Gratz on the baby girl!

And as usual, great work!


garos

lol pwn3d


Back to top
       POST A Post a commentCOMMENT

TEHGLADIATORS.COM
Teh Gladiators / The Gladiators
A world of warcraft (WoW arena) - inspired comic, from the award winning team - Uros Jojic & Borislav Grabovic. Updated weekly. Read the first 21 pages of heroic Gorrok, Vallant and Spin saga now at www.tehgladiators.com